Ongi Etorri!

Kaixo!!
Blog honetan elikadurari buruz hitz egingo dut. Osasuntsuak diren eta ez diren elikagaiak aztertzen saiatuko naiz. Horretarako leku desberdinetatik ateratako informazioa bildu eta aztertuko dut. Espero dut interesgarria izatea.

2010-05-31

Nire esperientzia


Orain arte blogean interneten aurkitu ditudan gauza desberdinak ipini ditut: ipuin bat, bideo bat, power point bat... baina hemen behean agertzen diren argazkiak ez dira internetetik ateratakoak. Lagun baten etxekoak dira. Honekin erakutsi nahi dudana zera da: nola ikasiko dugu jaten edo gutxienez osasuntsu jaten horrelako janariak baldin baditugu? Beraz hemen usten dizuet argazki hauek azter dezazuen alde batetik zer den egokia izatea eta zenbat gauza kenduko zenituzke eta horrekin batera bakoitza bere etxean dituen elikagaiak azter dezake.

No hay comentarios:

Publicar un comentario