Ongi Etorri!

Kaixo!!
Blog honetan elikadurari buruz hitz egingo dut. Osasuntsuak diren eta ez diren elikagaiak aztertzen saiatuko naiz. Horretarako leku desberdinetatik ateratako informazioa bildu eta aztertuko dut. Espero dut interesgarria izatea.

2010-05-29

Dringilin Dron abestia

Abesti hau dringilin dron izena dauka. Podomatic orrialdean igota dago, baina ez dakit zergatik ezin da entzun. Oso abesti polita eta interesgarria dela hautatu dudan gaiarekin uste dut, beraz, nahiz eta ez entzun letra jarriko dut, gutzi gora-behera ideia bat egin dezazuen. Hona hemen letra:
Dringilin Dron, gaur gabon
tripea betea daukat eta
besteak hor konpon
Galdera bete aza egosi,
koloretxuak gorriak
berehala iruntsi neutsan
azkenengoko orriak.
Hiru puntako askal batekin
sakatrapua bailitzan
ezti-lapiko handisko bati
barrua huts-huts egin neutsan


No hay comentarios:

Publicar un comentario